جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های دولتی استان تهران برگزار شد

جهاندیده، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت و تمدن، استاندار تهران، سخنرانان بخش اول این همایش بودند. جهاندیده از شروع بکار شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران ابراز خشنودی کرد و گفت: شکل گیری این شورا در سطح استان تهران یک الزام بود و مطمئنا همکاری های بیشتری در آینده توسط این شورا شکل می گیرد.

مرتضی تمدن هم در سخنانی، حجم اطلاعات و اخبار منتشر شده در رسانه‌ها را در مقایسه با فعالیت هایی که توسط دستگاه های دولتی انجام می شود، بسیار اندک دانست و گفت: همت مضاعف روابط عمومی ها و شکل گیری شورای هماهنگی می تواند در انعکاس بهتر اخبار دولت در استان تهران، کمک قابل توجهی داشته باشد.

در قسمت دوم گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی، طبق آیین نامه شورا، با برگزاری انتخابات، از بین ۲۳ نامزد عضویت در هیئت رئیسه شورای هماهنگی، هفت نفر با رای شرکت کنندگان انتخاب شدند که پنج نفر از اعضای اصلی و دو نفر به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

من هم جزو اعضای هیئت رییسه شورای روابط عمومی توسط شرکت کنندگان انتخاب شدم.

اطلاعات تکمیلی:
گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی با حضور بیش از ۱۳۰ دستگاه و در محل اردوگاه شهید باهنر (کولکچال) برگزار شد. سرایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم از دیگر سخنرانان بخش اول گردهمایی مدیران روابط عمومی بود.

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
کلیپ های مذهبی در روابط عمومی
نوشتهٔ پیشین
برنامه ریزی ارتباطی راهبردی در روابط عمومی چاپ شد

نوشته‌های مرتبط

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


8 × چهار =

فهرست