گزینه «فقط یک‌بار مشاهده» در واتس اپ فعال شد

واتس اپ گزینه «فقط یک‌بار مشاهده» view once رو برای ارسال عکس یا ویدئو در کنار دکمه Send اضافه کرده و کاربران می تونن با انتخاب این گزینه، شبیه پیام‌های خودویرانگر تلگرام، فقط یک‌بار اون ویدئو یا عکس رو ببینن و بعد از اون، دیگه فایل ارسالی، در دسترس مخاطب نخواهد بود. شکل این علامت، دایره ای سبز رنگ هست که نیمی از اون نقطه چینه و داخلش عدد «۱» نوشته شده.

این امکان هم در گروه و هم در چت های شخصی اضافه شده. البته واتس اپ در اولین استفاده از این قابلیت، توضیح داده که “به یاد داشته باشید، مردم همیشه می تونن اسکرین شات بگیرن”

دریافت کننده پیام، پیامی رو خواهد دید که نوع فایل مثلا photo یا video مشخص شده و بعد از باز کردن فایل، نام فایل به opened یا باز شده تغییر پیدا می کنه و بعد از باز کردن پیام، دیگه به اون دسترسی وجود نداره. ارسال کننده پیام هم متوجه باز شدن پیام توسط مخاطب خودش میشه و برای او هم فایل با عبارت opened دیده میشه.

قابلیت چت خودویرانگر، قبلا در تلگرام بود و هم برای متن و هم برای محتواهای دیگه، کاربران می تونن حین ارسال پیام، طوری تنظیم کنن که به محض دلیوری شدن و دریافت، پیام در تایمی که ارسال کننده به صورت دلخواه تنظیم می کنه، حذف بشن.

قابلیت view once واتس اپ که شبیه پیام های خودویرانگر تلگرام عمل می کنه و بعد از دریافت و مشاهده توسط کاربر یا کاربران، فایل ارسالی دیگه قابل دسترس نیست.
به چه دردی می خوره؟ این یک نمونه‌ش

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
راست چین کردن پاراگراف‌هایی که در تلگرام چپ‌چین می‌شوند
نوشتهٔ پیشین
ایده ای برای روابط عمومی در تودیع و معارفه‌ها

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


+ 9 = هجده

فهرست