گزارش سومین همایش روابط عمومی الکترونیک

تقدیر از دکتر سعیدرضا عاملی در سومین همایش روابط عمومی الکترونیکمقاله خانم بنی هاشم و سید مهدی احمدی؛ مخاطبان ایرانی و لابیرنت‌هایی به نام پورتال‌های اطلاع رسانی
راستش این مقاله همه رو غافلگیر کرد، در واقع خود من هم به عنوان یک کارگزار روابط عمومی منتظر بودم که شاید آماری از سایت ما هم در این مقاله شنیده بشه که متأسفانه یا خوشبختانه چنین نشد و واقعیت‌هایی رو در سایت‌های وزارتخانه ها و سازمان های دولتی دیدیم که باورش کمی سخت بود اما متأسفانه همه چیز مستند بود. زمان در نظر گرفته شده برای این مقاله کوتاه بود، البته مسلمه که وقت ها توسط دبیرخانه تنظیم شده بود. اما جای داشت به جای ارائه مطلب‌های کم محتوا زمان بیشتری برای این مقاله اختصاص پیدا می کرد.

برگزاری به موقع سخنرانی ها و مدت مناسب کافی برای پرسش و پاسخ:
واقعا باید به خاطر نظم حاکم بر داخل و خارج جلسه از آقای تقی پور و همکاراشون تشکر کرد. برنامه سخنرانی ها منظم  بود. فقط ای کاش این سنت خلاصه کردن مقاله ها حذف بشه و به قول ضیایی پرور هیئت رئیسه به مقاله‌ها کامنت بدن یا بحث رو چالشی کنن، مثل ارائه مطلب دکتر عاملی و کامنت‌های پروفسور کمالی پور

سخنرانی مشاور رئیس جمهور و چالش دکتر محسنیان راد
مباحث دکتر زارعی حال همایش رو عوض کرد و خلاصه شش دانگ حواس ها جمع شد.

مکان برگزاری همایش: هتل المپیک و دوری مسیر و دسترسی مشکل برای شرکت کنندگان
یکی از دلایل اینکه دیر به برنامه رسیدم، مسافت دور هتل المپیک بود، فکر می کنم گزینه‌های بهتری هم می شد انتخاب کرد، هر چند نباید از امکانات مناسب هتل المپیک هم چشم پوشی کرد.

تقدیر از دکتر عاملیتقدیر از دکتر سعید رضا عاملی، استاد پیشگام روابط عمومی، (همایش در یک حرکت نمادین هر سال یک استاد فعال در زمینه روابط عمومی رو به عنوان استاد پیشگام در زمینه روابط عمومی معرفی می کنه: در اولین دوره پروفسور معتمدنژاد و در دومین دوره دکتر شکرخواه با همین عنوان معرفی شدند) در این تجلیل ها از حمیدرضا ضیایی پرور هم به عنوان دانشجوی پیشگام روابط عمومی تجلیل شد.

تقدیر از بلاگرهای فعال در زمینه روابط عمومی: به سنت سال های قبل امسال هم تعدادی از بلاگرهای فعال روابط عمومی مورد تقدیر قرار گرفتند.

تقدیر از روابط عمومی دستگاه های حامی همایش

شاید کمی احساسی باشه اما دیدن میز هیئت رئیسه بعدازظهر (دکتر مهدی محسنیان راد، دکتر شکر خواه، پروفسور معتمدنژاد و پروفسور کمالی پور) غرور هر فعال روابط عمومی رو بر می انگیخت.

بررسی موردی روابط عمومی الکترونیک در سبیت ۲۰۰۸؛
آمارهای حیرت آور گزارش ضیایی پرور از نمایشگاه سبیت در آلمان و مقایسه تطبیقی آمارها با معادل داخلی چنین نمایشگاهی (الکامپ)، ایده های خوبی از این گزارش می‌شه استخراج کرد.

از دست دادن ارائه مطلب دوست خوبم آقای حسین امامی که بالأخره امروز حضوری خدمتشون رسیدم. عنوان مقاله امامی “اعتماد و اعتبار پیمایش‌های الکترونیک در روابط عمومی” بود.
گزارش کامل همشهری آنلاین از همایش
لینک دانلود تعدادی از مقاله‌ها:
دگرگونیهای روابط انسانی و ارتباطات در عصر دیجیتال ،پروفسور یحیی کمالی پور
اعتماد و اعتبار پیمایش های الکترونیک در روابط عمومی، دکتر محمدرضا رسولی ،حسین امامی
چالش های روابط عمومی الکترونیک در ایران : دکتر شهیندخت خوارزمی
تکنیک های داده کاوی در روابط عمومی الکترونیک: ارائه ‏دهنده: محسن رضوانی

نویسنده:

تاریخ:

دسته بندی:

روابط عمومی
نوشتهٔ بعدی
دومین همایش ملی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد
نوشتهٔ پیشین
از گوشه و کنار سومین همایش روابط عمومی الکترونیک

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


× 5 = بیست پنج

فهرست