پاک کردن ایمیل های حجیم در جی میل (Gmail)

از یک سال گذشته و با پر شدن ظرفیت میل باکسم، بارها جی میل پیامی قرمز رنگ را در بالای صفحه میل به من نشان می داد و این نکته را یادآوری می کرد: “حجم میل باکس شما پر شده و برای بالا بردن ظرفیت، حجم بیشتری خرید کنید”. چاره ای نبود جز اینکه میل های با فرمت WMA، MP3، یا PPT را جستجو و به صورت گروهی آنها را پاک کنم. اما اثر این مسکن مقطعی از بین می رفت و مجدد هشدار جی میل پدیدار می شد که باید حجم بیشتری خریداری کنم.

البته حسن این پیام های هشدار این بود که دیگر شجاعت Delete کردن پیدا کردم و رفته رفته ایمیل ها را بعد از خواندن یا فوروارد کردن، پاک می کردم. اما ماجرا همچنان برقرار بود تا امروز با این سایت آشنا شدم.

بدون نگرانی از سرقت پسورد، فقط کافیست آدرس ایمیل خودتان را در این سایت وارد کنید تا ایمیل های شما در ۴ لیبل، بر اساس حجم، دسته بندی شوند.


پس از واردن کردن میل Grant access را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

بسته به حجم ایمیل های موجود در اینباکس و لیبل های شما، مدتی صرف جستجو و دسته بندی میل ها می شود. اما برای میل باکس ۷ گیگ من، کمتر از ده دقیقه زمان صرف شد. لیبل های ایجاد شده جدید را در قسمت لیبل ها می توانید پیدا کنید. دسته اول Top: ‌ایمیل های با حجم بالا ( بیشتر از ۱۰ mb)، دسته دوم: بیشتر از دو مگ، دسته سوم: بیشتر از ۵۰۰ k تا  mb2 و دسته آخر بالاتر از ۱۰۰k.


حالا به راحتی میل های پر حجم تان را انتخاب و پاک کنید و به جی میل خودتان سر و سامانی بدهید. تجربه استفاده از این ترفند برای من پاک کردن ۳ و نیم گیگ ایمیل اضافی و پر حجم در میل باکسم بود.

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
راهنمای دریافت وام برای چاپ کتاب
نوشتهٔ پیشین
روز خبرنگار مبارک

نوشته‌های مرتبط

۴ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • بسیار عالی!!! من هم همین مشکل را دارم. حالا می‌تونم مشکل‌ام را برطرف کنم. فقط در متن پست آدرس سایت درس قرار داده نشده آقای حق‌وردی عزیز. لطفا آدرس را اصلاح کنید. باز هم متشکرم.

    پاسخ
  • ممنون از یادآوریتون آقای نعمتی؛
    لینک اصلاح شد

    پاسخ
  • […] پاک کردن ایمیل‌های حجیم در جی‌میل (Gmail) (البته در واقع معرفی ابزاری برای یافتن ای‌میل‌های حجیم در جی‌میل و بعد پاک کردن آن‌ها! این از نظر من که شدیدا با حجم باقی‌مانده‌ی جی‌میل‌ام مشکل دارم، به‌ترین مطلب این هفته است.) و دسترسی بدون اینترنت به وبلاگ سازمانی (یک تجربه‌ی جالب در مورد راه‌اندازی یک وبلاگ داخل سازمان) (محمود حق‌وردی؛ حرفه روابط عمومی) […]

    پاسخ
  • سلام
    فعلا که شکر خدا چنین مشکلی نیست ، اما فکر کنم به زودی باید به این سایت یک سری بزنم
    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


سه × = 15

فهرست