شرکت خدمات بریده جراید و بولتن روابط عمومی

از چند روز قبل، شرکت همکار ما که بریده جراید روابط عمومی را تهیه و ارسال می کرد، انصرافش را برای عدم ادامه همکاری اعلام کرده است. برای پیدا کردن شرکت جدید، در گوگل، جستجوی زیادی کردم اما نتایج بیشتر به چند شرکت محدود می شود که خدماتشان یا ناقص است و همه روزنامه ها را در بر نمی گیرد، یا گران و یا دلخواه ما نیست.
اینکه بعد از این همه سال هنوز شرکت های تهیه بریده جراید فعالیت خوبی در اینترنت برای معرفی خودشان ندارند جای تعجب است. ماهیت چنین خدماتی معرفی مطلوب به صورت ارسال بروشور به دستگاه های دولتی و تهیه سایت حضور فعال برای معرفی در فضای وب است.
البته بعید هم نیست به علت مسائل مالی پیچیده سازمان های دولتی برای دریافت خدمات از بخش خصوصی، علاقه ی چندانی برای شرکت های ارائه دهنده این خدمات وجود نداشته باشد که خود را معرفی کنند و به همکاری با چند مشتری خود که به صورت مداوم همکاری دارند، اکتفا کرده اند.
به هر حال، دوستان و مخاطبانی که این مطلب را می خوانند و یا آن را به اشتراک می گذراند، (تا ۱۵ روز از زمان انتشار این پست) چنانچه شرکت معتبری را سراغ دارند، لطفا از طریق ارسال پیام وبلاگ، اطلاع رسانی کنند.

نویسنده:

تاریخ:

دسته بندی:

روابط عمومی
نوشتهٔ بعدی
دو شاهین
نوشتهٔ پیشین
یک بار جستی خبرنگار، دو بار جستی …

نوشته‌های مرتبط

۱۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام من خودم به نوعی از خدمات این شرکتها استفاده کرده ام و در مواردی هر یک از این شرکت ها مزیتی دارند:
    http://www.sls.ir آقای مقری
    http://www.newshub.ir آقای شمس، خانم نوروزی
    http://www.azarnegar.com آقای روستا

    پاسخ
  • سلام
    احوال شما آقای حق وردی عزیز؟
    نمی دونم این شرکت « نیوزهاپ » رو امتحان کردین یا تو جستجوهاتون پیدا کردین یا نه اما می تونه گزینه خوبی باشه.
    newshub.ir
    موفق و موید باشید.

    پاسخ
  • محبوبه کرمی
    9 اردیبهشت 1391 12:06 ب.ظ

    سلام

    شرکت آذرنگار می تونه گزینه مناسبی باشه. من قبلا شاغل در روابط عمومی بیمه بودم و راضی بودیم از تمام خدماتشون. موفق باشید.

    پاسخ
  • سلام
    من بولتن های این شرکت ها رو دیدم،همشون ناقص هستن
    پیشنهاد می کنم روابط عمومی خودش شخصا مدیا مانیتورینگ رو به عهده بگیره
    بالاخره یکی از وظایف PR همینه دیگه!

    پاسخ
    • محمود حق وردي
      12 اردیبهشت 1391 7:12 ق.ظ

      مرسی از راهنماییتون
      اما وقتی امکانات و نیرو نیست چاره ای جز استفاده از بخش خصوصی باقی نمی مونه

      پاسخ
  • پوریا منصوری یاراحمدی
    25 اردیبهشت 1391 1:38 ق.ظ

    من خودم فارق التحصیل رشته روابط عمومی هستم ولی به هر سازمان یا شرکتی برای کار مراجعه کردم گفتن رشته تحصیلی تو بدرد نمی خورد وبا هرکدام از دوستان دوره دانشگاه که صحبت کردم تا بتوانیم یک دفتر روابط عمومی راه اندازی کنیم هیچ کس موافقت نکرد در نهایت بگویم تا زمانی که مدیران دولتی وخصوصی ما وهمچنین مردم وفارق التحصیلان این رشته به اهمیت روابط عمومی پی نبرند این رشته و حرفه در کشور رشد نخواهد کرد

    پاسخ
  • محمدمهدی اصلانی
    25 اردیبهشت 1391 6:11 ب.ظ

    سلام صحبتهای شما بسیار عالی بود ولی ایا قبول دارید بشر اگر فقط برای خودش زندگی را بخواهد خیلی بی معنی میشود راجع به حسادت کمی قلو شده چون حسادت هم برای دیگران است نه برای خودش تازه فکر میکنید سعدی ویا دانشمندان دیگر جهان فکر کرده بودند که بعد از مرگشان تمام عالم تعریفشان بکنند ویا تکذیبشان کنند دیگر برای انها هیچ سودی ندارد مثلا تمام عالم عوض محرم ۱۲ ماه سال را برای امام حسین گریه کنند فکر میکنید امام حسین درک میکنند بماند باورهای دینی ومذهبی گوناگون انسانها تازه انکه کاری خوب هم انجام میدهد برای بهتر نشان دادن خودش نسبت بدیگران است مثال من در جائی زندگی کنم در جزیرهای باشم ویقین کنم هرگز من کسی را نخواهم دید که کارهای خوب وبدم را ببیند ویا یقین کنم که بعد از کاری در جائی باشم که یقین کنم مرا کسی بعد از کار نخواهد دید ایا موهای خود را اراسته میکنم که خودم لذت ببرم ایا لذت برای خودم بدون جلب توجه دیگران معنا پیدا نمیکند شما میفرمائید هر چیزی را برای خودت بخواه در صورتیکه انسان برای خودش فقط سلامتی وزنده ماندن را میخواهد یعنی جائی را درست کند که جانش محفوظ از همه خطرات باشد چون کاخی هم بسازد در دومتر جا میخوابد احتیاج بکاخ ندارد چون کسی نیست که از تعریفش شخص لذت ببرد لذت برای شخص تا انجا کافیست که از خطرات سرما وگرما وووومحفوظش کند کافیست بنابراین کل بشر برای دیگران زحمت میکشد اگر در مکانی باشد که هرگز دران مکان زنی وانسانی نباشد بنابراین اراستن خود را دیگر احتیاج ندارد چون خودش میداند که خودش است وبس چه بیاراید چه نیاراید بنابراین بخودش زحمت اراستن را نمیدهد وان زمان حسادت هم به کسی یا چیزی ندارد چون کسی نیست که کاخ یا اراستنش وزیبائیش را به دیگران نشان دهد اولا حسادت عریزیست منتها کم وبیشش فرق میکند ایا قبول دارید انسان اول حسادت به نزدیکترین خود دارد بعد به همسایگانش بعد به محلیهایش بعد به همشهریهایش بعد در مملکتش بعد جهانی بودنش مثل دشمنی نزدیکترین دشمن از نزدیکترینهایشان سر چشمه میگیرد اول از خانواده بعد همسایه بعد همکار یا فامیلها ووووچرا دیگران اورا نمیشناسند تا دشمنش باشند او هم دیگران را نمیشناسد تا حسادت کند

    پاسخ
  • سلام. حق‌وردی جان
    رو پروژه جمع‌ آوری اخبار کار کردم.
    مشکل عدم استاندارد روزنامه‌ها و مجلات و وب‌سایت‌های ایرانی است. اگه اینو دولت مثل پروژه ویراستیار بودجه‌ای می‌گذاشت و حل می‌کرد الآن از هدررفت بسیار عظیم بودجه‌ای که اکثر دستگاه‌ها برای اخبار می‌کردند میلیاردی صرفه‌جویی می‌شد.
    البته سیاست خود روزنامه‌های ایران علی‌رغم دولتی‌بودن بسیاری از آنها فروش نسخه چاپی است و دعبی برای دیجیتالی شدن ندارد خود دلیلی مضاعف است:
    ۱٫ نرم‌افزار FeedDemon برای استفاده در RSS های ایرانی خوبه
    ۲٫ نرم‌افزارهای وابسته گوگل نیز همین‌طور…
    ۳٫ برنامه‌های ایرانی که پروژه مرتب دارند؟ چند شرکت است:
    ۱٫ ایمن ارقام(هایپرمدیا) با برنامه جستار
    ۲٫ شرکت پویارسانه ایرانیان(نیوزهاب) که به نظر برنامه خیلی خوب و تخصصی است و فقط مشکلش هزینه ماهانه و امکان سرچ دلخواه است که ندارد والا عالی است.
    ۳٫ شرکت عصر دانش
    ۴٫ شرکت فرانت
    ۵٫ شرکت‌های متفرقه دیگر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


× هفت = 14

فهرست