تعرفه طراحان گرافیک در سال ۸۹

امروز برای سفارش طراحی کاری، با یکی از گرافیست هایی که چند مورد همکاری داشتیم ارتباط گرفتم. البته میل زده بودم که ایشان کار رو بررسی کنند و قیمت بدهند. ماجرای طراح ها  و کلا قیمت های کارهای گرافیکی ماجرای غریبی است. کافیست قصد داشته باشید رأسا با یک طراح ارتباط بگیرید و سفارش کار بدهید و بعد از اتمام کار، فاکتور ناقابل را به اداره خدمات و کارپردازی بدهید. علامت های تعجبی که بعد از دیدن این فاکتور در چهره های همکاران به وجود می آید نشان از بی اهمیت بودن کار و عدم تناسب کار انجام شده و فاکتور دارد.
امروز بعد از اینکه من هم از قیمت مد نظر طراح اطلاع پیدا کردم حسابی تعجب کردم. طراح گرامی ما را به تعرفه انجمن طراحان گرافیک اشارت داد و گفت کمتر از این قیمت صرف نمی کند. بدون هیچ توضیح دیگری این قیمت ها را دانلود کنید و قبل از مطالعه سعی کنید بر اعصاب خودتان مسلط باشید.

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
نقش روابط عمومی در خبرهای فوری و بسیار مهم
نوشتهٔ پیشین
آداب معاشرت و تشریفات در روابط عمومی و همه جا

نوشته‌های مرتبط

۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • دوست گرامی! شما که از دیدن تعرفه طراحان متعجب شده اید کاش هزینه های جاری آنان را بررسی میکردید که بیشتر تعجب کنید با این قیمتها چگونه می شود کار کرد و زندگی؟
    از شما که تحصیلات مرتبطی دارید بعید بود چنین نوشتاری
    هزینه تفکر، تخصص، ایده، اجرا رو تصور میکردم شما خیلی بهتر درک کنید
    متاسفم ولی افرادی مثل شما قرار بود دلگرمی ما باشید

    پاسخ
  • من با اقای رسول موافقم 🙂

    پاسخ
  • من هم کاملا موافقم با رسول.

    پاسخ
  • تعرفه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران ویژه اعضای این انجمن است نه همه طراحان. از اعضای انجمن گزینش به عمل میاد که بعضاً هم خیلی از طراحان محترم قادر به عبور از این فیلتر نمی شن. در نظر داشته باشیم اکثر طراحانی که شایستگی عضویت در انجمن را دارند کارهای فاخری هم ارائه می دهند. از طرفی تعرفه اعلام شده توسط هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران قطعا کارشناسی شده است؛ موافقید؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


6 − = صفر

فهرست