کارکرد افزونه ارسال پیام در وبلاگ

مدت ۱۰ ماه از عمر وبلاگ سازمانی ما می گذرد. در این مدت تجربه های زیادی به دست آوردیم. نرم افزاری که از آن استفاده می کنیم، نسخه ۲٫۸٫۴ وردپرس است. با توجه به امکانات فوق العاده این نرم افزار و افزونه های (پلاگین) بسیار مفید و کاربردی آن، مدیر وبلاگ اختیارات بسیار زیادی دارد. افزودن کاربر با سطح دسترسی مشخص، ایجاد گالری تصاویر و ویدئو و ارسال مستقیم عکس روی ftp و درج در متن پست ها، اضافه کردن برگه و زیربرگه و امکانات زیادی که در فرصت مقتضی یک به یک همه را بررسی می کنیم، از جمله گزینه های کاربرپسند این نرم افزار است.

زبان برنامه نویسی وردپرس php است. این زبان طرفداران و همچنین منتقدان زیادی دارد. به هر حال در طول مدت ۳ سالی که از عمر سایتی که در حال خواندن مطالب آن هستید، می گذرد، به عنوان یک کاربر مشکلی با این نرم افزار نداشتم. در وبلاگ سازمان از نسخه های جدید تر وردپرس استفاده می کنیم و امکانات هم وسیع تر و کاربردی تر هستند.

بررسی کارکردهای وبلاگ:

نظردهی فعال:
همیشه نظردهی برای مطالب وبلاگ ما باز اما کنترل شده است. نظر بازدید کنندگان بعد از مشاهده و یا در صورت لزوم، ویرایش، منتشر می شوند و سعی می شود برای نظراتی که نیاز به پاسخ دارد، زیر همان نظر پاسخ داده شود.

ارسال پیام:
یکی از افزونه های به کار گرفته شده در این وبلاگ Contact Form است. ارسال پیام خوانندگان به صورت ایمیل برای مدیر وبلاگ و فوروارد آن به همکاران برای پاسخگویی قابلیت بسیار خوبی است. بسیاری از همین پیام ها به صورت پست مستقل در وبلاگ مورد استفاده قرار گرفته اند. یکی از راه های ارتباط دوسویه با مخاطبان همین پیام هایی است که کاربر به آسانی برای مدیر وبلاگ ارسال می کند.

ادامه دارد …

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
خبرنگاران خبرگزاری ها، سایت خودشان را بخوانند
نوشتهٔ پیشین
فراخوانی اطلاعات کارگاه های آموزشی روابط عمومی

نوشته‌های مرتبط

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


هفت − 1 =

فهرست