خدمات سازمان و شبیه سازی در محیط مجازی سه بعدی

دوستی در مورد روش تبلیغاتی یک هتل در کیش صحبت می کرد. به گفته ایشان، هتل نرم افزاری تهیه کرده بود که در قالب یک برنامه سه بعدی شبیه گیم های موجود در بازار، قسمت های مختلف را معرفی می کرد. مشتریان بالقوه که قصد عزیمت به این جزیره را داشتند، با استفاده از این نرم افزار وارد هتل می شدند و با سؤال از اطلاعات یا استفاده از تابلوی راهنما به بخش های مختلف هتل سر می‌زدند و قس علی هذا … .
به ذهنم رسید که ما هم سازمان خودمان را معرفی کنیم. با ساخت یک ساختمان در شکل ایده‌آل و مناسب سازی شده برای معلولین و جانبازان و سالمندان، مخاطبین را به قسمت های مختلف ساختمان هدایت و خدمات سازمان را به ایشان معرفی کنیم.
ساخت مسیرهای دسترسی با رنگ‌ها، ایجاد امکانات پاسخگویی با صدا، ویدئوهای گرافیکی، سندهای متنی، مثل اینکه مخاطب ما اگر دچار ناشنوایی است، با کلیک روی یک سند متنی، خدمت را بصورت یک متن متحرک (فلش یا Gif) مطالعه کند.
ایجاد امکانات دیگری در برنامه، مثل بازی یا سرگرمی‌ها و … هم به جذابیت نرم‌افزار اضافه می‌کند.
فضای سه بعدی در بازی های کامپیوتری امکانات زیادی به وجود می‌آورد. تغییر زاویه دید، لمس اجسام، تغییر دادن محل اجسام، بالا یا پایین رفتن در راه‌پله یا آسانسور، تأثیر در اتفاقات (طبق پیش‌بینی های در برنامه) و … همه امکاناتی هستند که خلاقیت و حرکت را به کاربر می دهند.
برای این برنامه با یک شرکت وارد مذاکره شدم، قیمت کار قیمت قابل ملاحظه و زیادی است اما تصور می کنم در صورت رعایت استانداردها و ساخت یک محصول با کیفیت، ارزش سرمایه‌گزاری روی این محصول به نفع سازمان است.
الگوریتم، نقشه،‌ ترکیب صحیح خدمات و پیش‌بینی های لازم برای کاربر نکته بسیار مهمی است که باید در نگارش نرم افزار به آن توجه زیادی داشت چرا که محصولی با کیفیت بالای گرافیکی بدون در نظر داشتن جهت فکری مناسب برای ارائه پیام، بیهوده خواهد بود.

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
متفاوت بودن یا نبودن، مسئله این است!
نوشتهٔ پیشین
ایده های تبلیغاتی ۱۵/ گرم شدن زمین

نوشته‌های مرتبط

۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام
    به نظرم برنامه خیلی خوبیه ، حتما بهش فکر می کنم
    ممنون که تجربیاتتون رو بی دریغ ارائه می دید

    پاسخ
  • اقا فقط می تونم بگم خیلی حرفه ای هستی دست درد نکنه همه مطلبات جالبه
    نمی دونم چرا مطلبات که می خونم یاد لئون توی فیلم professional یا همان حرفه ای می افتم

    پاسخ
  • لطفا اطلاعات تکمیلی این پیشنهاد را و حدود هزینه و بسترهای لازم برای اجرای اون رو در سایتتون به نمایش بگذارید . فکر کنم قابلیت تبدیل به یک پروژه ملی در راستای تکریم ارباب رجوع رو داره .

    پاسخ
  • با سلام
    من حدود ۱ سال است که کتابی با نام آلودگی نوشته ام.حدود ۱۰۰ ص
    ولی به دلیل بی تجربگی نگران سانسور شدن زیاد و از دست رفتن محتوای اصلی آن هستم.در صورتی که مقدور باشد از راهنماییتان در این زمینه استفاده نم ممنون می شوم.

    پاسخ
  • سلام
    به روز نیستید ؟؟؟؟؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


1 + = دو

فهرست