روزنامه ها را با «جــــــار» روی گوشی هوشمند خود ورق بزنید

qrاز آشنایی من با جــــار حدود سه سال می گذرد و به جای توقف و دود سیگار خوردن اول صبح در دکه های روزنامه فروشی، هر روز صفحه اول روزنامه ها را روی جار (وب یا اپ) می خوانم. نسخه پیشین اپ اندروید جار، گرافیک چندانی نداشت و ۳ ماه پیش بود که حسین شمس عزیز (مدیرعامل نیوزهاب)، نسخه اولیه اپ جدید جار را ایمیل کرد و از آن تاریخ با اپ زیبا و حرفه ای این سرویس، صفحه اول روزنامه ها را می خوانم.

کاربران این اپلیکیشن می توانند صفحه اول روزنامه ها را بر اساس دسته بندی عمومی، اقتصادی، ورزشی، استان ها و سایر مطالعه کنند. کاربران می توانند از بین روزنامه ها و نشریات جار، لیست دلخواه بسازند و هر روز فقط همان لیست را ورق بزنند.

خرید روزنامه ها با تخفیف ۵۰ درصدی و دسترسی به آرشیو روزها و ماه های گذشته از دیگر قابلیت ها و امکانات نسخه جدید اپ جار است.

دوستان مطبوعاتی و روابط عمومی که این روزها در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا می کنند برای آشنایی با فعالیت های نیوزهاب می توانند در غرفه جار حاضر شوند.

گردانندگان جار تصمیم گرفته اند به مناسبت بیستمین نمایشگاه مطبوعات و ارایه نسخه جدید اپلیکیشن جار، به ۳ نفر از کاربرانی که در مدت برپایی نمایشگاه (۱۷ تا ۲۳ آبان) به وسیله این اپلیکیشن نسخه کامل نشریات (رایگان یا غیر رایگان) را دانلود کنند، به قید قرعه تبلت Nexus 7 هدیه بدهند. امیدوارم شما خواننده گرامی هم یکی از برندگان این هدیه باشید.

اطلاعات و لینک های بیشتر هم در وبلاگ جار blog.jaaar.com موجود است.

 

این نوشته، کمترین ادای دین به مهندس شمس و گروه خلاق و پرتلاش نیوزهاب است که در طول سال های گذشته خدمات ارزنده ای را به روابط عمومی های دولتی و خصوصی خلق و ارائه کرده اند.

نویسنده:

تاریخ:

دسته بندی:

همسايه‌ها
نوشتهٔ بعدی
سوگنامه پاشایی و فرهنگ استفاده از رسانه های اجتماعی
نوشتهٔ پیشین
کارگاه روزنامه نگاری موبایل برگزار می شود

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


دو × = 8

فهرست