روحانی؛ روابط عمومی ها زمینه مشارکت مردم در آبادانی کشور را فراهم کنند

بعد از سخنرانی متفاوت روحانی در خصوص شبکه های اجتماعی و توسعه زیرساخت های برای بهره مندی بیشتر مردم از ارتباطات، حالا او به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات پیام داده است.

rouhani

 

president.ir: روحانی به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات در پیامی از روابط عمومی‌ وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی خواست با همگرایی با دیگر نقش آفرینان عرصه رسانه و با به‌کارگیری ابتکارات بدیع، قانونمند، هدفمند و هوشمند، زمینه مشارکت و حضور فعال بیش از پیش تمامی مردم عزیز را در آبادانی کشور فراهم آورند.

 

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«هفته روابط عمومی و ارتباطات» نه تنها در کشور ما به‌عنوان یک مناسبت ملی نامگذاری شده است که در سطح بین‌الملل نیز مورد بزرگداشت سایر ملت‌ها و دولت‌ها قرار دارد. ارزش و اعتبار این روزها برخاسته از جایگاه و نقش اساسی «مراکز روابط عمومی» سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی است که ارتباط میان مردم را به نحو شایسته‌ای با حکومت و مدیران برقرار می‌سازند. به عبارت دیگر، رابطه دو سویه ملت و دولت در سایه فعالیت‌ها و انجام تکالیف سازمانی روابط عمومی‌ها تجلی می‌یابد و اهداف، رویکردها، مسئولیت‌ها، حقوق و وظایف دولت‌ها در قبال اقشار مختلف جامعه به طور عام و خدمات و ماموریت‌های ویژه سازمان مربوطه به طور خاص منعکس می‌شود.

 

بر این باورم که روابط عمومی‌ها باید مظهر و بازتابنده افکار، اراده و مطالبات به‌حق همه شهروندان کشور باشند و می‌توانند نقش بی‌بدیل و تعیین کننده در شفاف‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان سازمان‌ها و نهادها و خصوصاً شناسایی و انعکاس مشکلات و موانع موجود کشور و همچنین مطالبات مردم ایفا کنند.

 

در دولت «تدبیر و امید» از تمامی مسئولین، کارشناسان و همه برادران و خواهران شاغل در مراکز روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی انتظار می‌رود ضمن تکریم مخاطبان و با تبیین اصول و منشور اخلاقی این دولت، ماموریت‌های مشخص ابلاغی را با هنر متعهدانه و مسئولانه درآمیخته و با هم‌اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی با دیگر نقش آفرینان عرصه رسانه و با به‌کارگیری ابتکارات بدیع، قانونمند، هدفمند و هوشمند، زمینه مشارکت و حضور فعال بیش از پیش تمامی مردم عزیز را در بسط و توسعه و آبادانی کشور فراهم آورند و در جهت بهبود شرایط ارتباطی میان کارگزاران و مسئولین اجرایی کشور با سطوح مختلف اجتماع، همت مضاعف و اهتمام ویژه نمایند.

 

اینجانب ضمن پاسداشت این هفته ارجمند، لازم می‌دانم از همه کارکنان، تلاشگران و فعالان این حوزه خطیر قدردانی نموده و توفیق روز افزون همگان را از خداوند متعال مسألت نمایم.

 

حسن روحانی

نویسنده:

تاریخ:

دسته بندی:

روابط عمومی
نوشتهٔ بعدی
روابط عمومی در هفته ای که گذشت (۳۷)
نوشتهٔ پیشین
طرح نظام صنفی رسانه‌ها به مجلس می‌رود

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


نُه − = 3

فهرست