رونمایی از دو کتاب حوزه رسانه با حضور افروغ و انتظامی در روز ارتباطات

با حضور حسین انتظامی، عماد افروغ و شهرام گیل آبادی؛ کتاب‌های‌ «رسانه‌ها و سیاست‌های انقلابی» و «پیامک خبری» رونمایی می‌شوند.

 

به مناسبت روز ارتباطات کتاب‌های «پیامک خبری» و «رسانه‌ها و سیاست‌های انقلابی» اثر فرشاد مهدی‌پور در چهل و دومین نشست زرین قلم به همت فرهنگسرای رسانه رونمایی می شود.

 

open_book

 

به گزارش ایلنا؛ کتاب «پیامک خبری» که از سوی انتشارات خبر امروز منتشر و راهی بازار نشر شده، با مقدمه‌ای از عماد افروغ آغاز می‌شود و اصلیترین مقاله آن، نوشته‌ای در باب وضعیت پیامک‌های خبری در ایران است؛ پدیده نوظهوری که تاکنون تحقیقی مستقل درباره آن انجام نشده و شاید بتوان این اثر را نخستین گام در این عرصه ارزیابی کرد.

 

همچنین کتاب «رسانه‌ها و سیاست‌های انقلابی» یادداشت‌هایی درباره وضعیت رسانه‌های ایران در زمان جنگ نرم است. نویسنده در این کتاب سعی کرده است تا مولفه‌های یک رسانه اخلاق‌گرای انقلابی را تبیین کند.

 

چهل ودومین نشست زرین قلم با حضور حسین انتظامی – معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عماد افروغ – پژوهشگر و استاد دانشگاه، شهرام گیل‌آبادی – رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، فرشاد مهدی‌پور – نویسنده و جمعی از اساتید، دانشجویان و پیشکسوتان حوزه رسانه وارتباطات، روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵، در سالن آمفی تئا‌تر فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد.

 

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲-۲۲۸۸۸۷۸۰ تماس بگیرند.

نویسنده:

تاریخ:

دسته بندی:

همسايه‌ها
نوشتهٔ بعدی
نشست «ریزش مخاطب» به مناظره تبدیل شد
نوشتهٔ پیشین
نامگذاری یک میدان به نام استاد کاظم معتمدنژاد

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


3 × هشت =

فهرست