خویشتن داری و آزمندی روابط عمومی

روابط عمومی در برگزاری برنامه ها نقش محوری و اساسی دارد. حلقه واسط بسیاری عوامل مانند امور پشتیبانی، خدماتی، فنی، تشریفاتی و … است. همان طور که همه اصحاب روابط عمومی می دانند، با توجه به اطلاعات و امکانات در اختیار روابط عمومی، امانتداری صفتی است که هر کارگزار روابط عمومی باید به آن آراسته باشد. اگر این امانتداری کم رنگ شود، رانت هایی به وجود می آید که گاهی اوقات نزدیکان روابط عمومی و در برخی دیگر خود روابط عمومی از آن استفاده می کند.
برنامه ای داشتیم که در آن باید تعدادی از همکاران و جمعیت های غیر دولتی برای حضور در آن دعوت می کردیم. برنامه یک مسابقه بود که برای نفرات برگزیده هم جوایز قابل توجهی در نظر گرفته بودیم. دعوت و راهنمایی و هدایت برنامه به عهده روابط عمومی بود. یکی از همکاران روابط عمومی جواب سوالات را به تعدادی از شرکت کنندگان که گویا از دوستانشان بودند، منتقل می کرد. مسئله برای من جالب شد و بهانه این یادداشت که اهمیت خویشتن داری روابط عمومی را برایم یادآوری می کرد. به هر روی تصور می کنم روابط عمومی باید برای اطلاعات و اختیاراتی که دارد ارزش قایل باشد. بی تفاوتی و بی اهمیت دانستن این اطلاعات به بی اعتباری روابط عمومی منجر می شود.

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
یه وقت هایی توی روابط عمومی …
نوشتهٔ پیشین
ساخت نرم افزار دفترچه تلفن برای تلفن همراه مدیران سازمان

نوشته‌های مرتبط

۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • خویشتن داری و امانتداری یکی ازصفات لازم برای اشتغال در روابط عمومی است . البته قبل از روابط عمومی اینگونه صفات باید در زندگی افراد باشد و در عرصه روابط عمومی مورد استفاده قرار بگیرد .
    این تجربه شما یکبار دیگر نشان میدهد که متولیان امور در انتخاب افراد باید شایستگی و اصالت افراد را مورد توجه قرار بدهند .

    پاسخ
  • حرفتون رو تائید می کنم ، البته این مسئله در همه مسائل زندگی مصداق دارد.
    براتون آرزوی موفقیت می کنم

    پاسخ
  • تایید میکنم
    طراحی وب سایت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


− شش = 1

فهرست