اعتراض کارکنان متروی تهران و عملکرد روابط عمومی

صبح امروز اطلاعیه ای از طرف کارکنان متروی تهران نظرم را جلب کرد. این اطلاعیه داخل واگن و در محل خالی یکی از فضاهای تبلیغاتی در قطع A4 نصب شده بود. متن این اطلاعیه که تنظیم زیاد جالبی هم نداشت، اعتراض کارکنان متروی تهران را نسبت به تصمیم جدید مدیریت عالی مترو بیان کرده بود. به نظر می رسد در تصمیم گیری جدید مدیران ارشد متروی تهران، مقرر شده است که با تأسیس یک شرکت هلدینگ تعداد ۳هزارو ۲۰۰ نفر از کارکنان این شرکت، از مترو جدا شده و تحت نظارت شرکت جدید التأسیس قرار بگیرند. اطلاعیه نسبت به این تصمیم اعتراض دارد و از سایر کارکنان برای همنوایی در این اعتراض دعوت می کند.
تصور می کنم بروز چنین حادثه ای برای دستگاه عریض و طویل مترو یک بحران است و رویکرد روابط عمومی این دستگاه تعیین کننده خواهد بود. اما در این دست موارد روش های دسترسی روابط عمومی به اطلاعات بسیار تعیین کننده است.
عمومی کردن یک مسئله داخلی مربوط به کارکنان مترو در سطح جامعه اعتبار و وجهه این دستگاه را خدشه دار و هزینه این بحران برای کارکنان این دستگاه بیشتر خواهد بود. روش هایی دیگر برای اطلاع رسانی این موضوع مثل رایزنی های داخلی و در نهایت نامه نگاری یا شکایت به دستگاه های ذیربط منطقی تر به نظر می رسید.

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
ساخت نرم افزار دفترچه تلفن برای تلفن همراه مدیران سازمان
نوشتهٔ پیشین
راهنمای قطع (اندازه) کتاب ها

نوشته‌های مرتبط

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • لطف دارین شما
    راستش من یه روابط عمومی چی صفرکیلومترم ممنون می شم اگه به منم این شگردها رو یاد بدین هر چند هم به نظرتون ساده بیاد. (-;

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


6 × = شش

فهرست