معرفی Clicky ، یکی از بهترین شمارشگر های وب

مطلبی که در ادامه می خوانید پستی است که گوگل ریدر زحمت آن را کشیده، برای کسانی که علاقه مند به استفاده از شمارشگرهای ساده و موثر هستند پیشنهاد خوبی است.

هر وبلاگ نویس یا مدیر سایتی دوست دارد آمار سایت یا وبلاگش را بداند. اینکه طی چند ماه پیشرفت داشته یا پسرفت و یا اینکه بازدید کنندگانش از چه مرورگر و سیستم عاملی استفاده می‌کنند و… همگی هم می‌تواند جالب باشد و مهم تر از جذابیت در بهبود وضعیت یک وب سایت نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

در این میان سایت های زیادی وجود دارند که آمار سایت را ارائه می‌کنند و هر کدام نقاط ضعف و قوتی دارند. یکی از این سایت ها GetClicky است که با اینکه زیاد معروف نیست اما واقعآ سرویس خوبی ارائه می‌کند. در این پست قصد دارم ویژگی های این سایت را معرفی می شود.

کلیکی هم سرویس رایگان دارد و هم پولی از آنجا که هیچ کدام از ما حاظر به پرداخت پول برای این چیز ها نیستیم و از نظر روش های پرداخت (کردیت کارد و…) مشکل های فراوانی داریم از اشاره به سرویس های پولی صرف نظر می‌کنم.

کلیکی چه فرقی با بقیه دارد؟

احتمالآ این اولین سوالی است که به ذهن شما خطور می‌کند. این که مثلآ  آیا کلیکی از Google Analytics بهتر است یا نه یا اینکه چه برتری هایی نسبت به آن دارد؟ مقایسه کلیکی با سایر سرویس های معروف را در این صفحه ببینید تا خودتان به برتری های این سرویس پی ببرید.

چه کسانی از کلیکی استفاده می‌کنند؟
… ادامه در منبع

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
“تبلیغات” به رنگ پازل و اتوبوس شرکت واحد
نوشتهٔ پیشین
راه اندازی بانک اطلاعات روابط عمومی ها، روزنامه ها، خبرگزاری ها و …

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


× 8 = سی دو

فهرست