بهینه سازی سامانه پیام کوتاه در روابط عمومی

PR_text_messagingدر حالی که پیام کوتاه (SMS) به مؤثرترین روش اطلاع رسانی خبری تبدیل شده است دو نکته مهم در این سبک اطلاع رسانی قابل تأمل است.

 

بسیاری از مشترکین تلفن همراه برای خلاصی از مسیج های تبلیغاتی، عدد ۱ را به ۸۹۹۹ ارسال کرده اند و خط خود را از دریافت این پیام ها محدود کرده اند. این محدودیت دریافت شامل خط های ارسال پیام های خبری هم می شود؛ به عبارت دیگر افراد و گروه هایی که در سامانه های ارسال پیام کوتاه تعریف می شوند، چنانچه خط خود را محدود کرده باشند، دیگر پیام کوتاه های خبری را دریافت نمی کنند.

 

دو توصیه مهم:

۱٫ روابط عمومی سازمان ها که به صورت پیش فرض مدیریت این سامانه ها را بر عهده دارند، طی مکاتبه با مخابرات خط خود را از فهرست ارسال کنندگان پیام های تبلیغاتی خارج کنند تا بتوانند بی دغدغه پیام های خبری خود را به مشترکین خبری و خبرنگاران برسانند.

 

۲٫ مشترکین تلفن همراه در زمان محدود کردن خط خود به خاطر داشته باشند که ممکن است این محدودیت در آینده آنها را از گرفتن پیام های مهم نیز محروم کند، لذا خبرنگاران و سایر مشترکین تلفن همراه در زمان محدود کردن خط خود به این نکات توجه داشته باشند که شاید بهتر است رنج دریافت مسیج های تبلیغاتی را به جان بخرند تا اینکه احیانا خود را از پیام های مهم محروم نکرده باشند.

 

توضیح:

بسیاری از روابط عمومی ها بعد از انتشار خبر روی وب سایت سازمانی خود، تیتر خبر و نشانی سایت خود را برای مدیران، خبرنگاران و سایر کسانی که تمایل به دریافت اخبار آنها دارند ارسال می کنند. با این ترفند، مشترک ضمن اطلاع کلی از وقوع یک رویداد، در می یابد که برای اطلاع بیشتر از جزئیات خبر می تواند به وب سایت آن سازمان مراجعه کرده و اصل خبر را مطالعه کند.

نویسنده:

تاریخ:

دسته بندی:

روابط عمومی
نوشتهٔ بعدی
روابط عمومی در هفته ای که گذشت (۱۰)
نوشتهٔ پیشین
انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد

نوشته‌های مرتبط

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


− شش = 1

فهرست