نشست های مکتب خبر هر ماه با حضور یک استاد ارتباطات برگزار می شود

PR_newsschoolدکتر حسن نمکدوست، از تشکیل یک جمع آموزشی و سرآغازی برای طرح مباحث تخصصی ارتباطات خبر داد و گفت: نشست های مکتب خبر هر ماه و با حضور یکی از اساتید و صاحبنظران رشته ارتباطات برگزار می شود.

 
این استاد روزنامه نگاری با اعلام حضور دکتر مهدی محسنیان راد در جلسه ماه آینده این سلسله نشست ها گفت: برنامه نشست های امسال مکتب خبر در جلسه ماه آینده اعلام می شود تا علاقه مندان از مباحث عمومی این جلسات اطلاع پیدا کنند.

 
وی با یادآوری آموزشی بودن جلسات اظهار داشت: همه کسانی که علاقه مند به مشارکت در بحث های آموزشی هستند می توانند با اعلام آمادگی برای ارائه مطلب در این نشست ها، گفتگویی قبلی داشته باشند تا مباحث آموزشی، پیش از ارائه دقیق تر و عمیق تر مورد بررسی قرار گیرد.

 
دکتر نمک دوست در بخش دیگری از سخنان خود اتفاقات فضای وب در ۲۰ سال گذشته را بسیار عمیق و سریع دانست و گفت: مجال پرداختن به جزئیات تحولات وب در ۲۰ سال گذشته فراهم نبوده و تا آمدیم در مورد موضوعی صحبت کنیم موضوعات تازه ای مطرح شده است و  اسامی وبلاگ، پادکست، روزنامه نگاری شهروندی، شبکه اجتماعی، روزنامه نگاری چند رسانه ای، چنان پشت سر هم آمدند که به ما مجال زیادی نداد که راجع هم کدام تک تک صحبت کنیم.

 

 

نمکدوست با اشاره به تأثیر تحولات فناوری های ارتباطات و اطلاعات در حوزه روزنامه نگاری و خبر گفت: ما کمتر به این تحولات پرداخته ایم در حالی که یکی از عرصه های اصلی تحولات در این زمینه بوده است و به طور خاص اتفاقاتی است که برای مفهوم اتاق خبر رخ  داده است.

 

 

shokrkhah

ارائه مطلب نشست مهرماه مکتب خبر، ۱۰ مهرماه توسط دکتر شکر خواه با موضوع ” اتاق خبر” در فرهنگسرای هنر برگزار شد.

 

نویسنده:

تاریخ:

دسته بندی:

روزنامه نگاری
نوشتهٔ بعدی
روابط عمومی در هفته ای که گذشت (۷)
نوشتهٔ پیشین
مدیران روابط عمومی دولت یازدهم چه کسانی هستند؟

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


2 × هشت =

فهرست