روابط عمومی در هفته ای که گذشت (۱)

ravabet_omoomi01از این هفته سعی میکنم شنبه ها محتوای اخبار مربوط به حوزه روابط عمومی را در قالب بخش هایی مانند اخبار، انتصابات، تازه های نشر (کتاب و مجلات)، افتخارات و شنیده ها، در یک پست منتشر کنم.

ایده این مطالب، پست های هفتگی وبلاگ گزاره ها متعلق به علی نعمتی شهاب است که در نخستین پست از او بابت این خلاقیت تشکر و قدردانی می کنم.

تلاشم بر بی نقص بودن این مطالب هفتگی است اما چنانچه شما مخاطب گرامی، نقص یا انتقاد و پیشنهادی دارید لطفا نظر خود را به m.haghverdi [at] gmail.com ارسال فرمایید.

شما هم اگر فعال روابط عمومی هستید، می توانید از این پست هفتگی برای انتشار خبر یا محتوای خود استفاده نمایید. در صورت تمایل ایمیل معرفی شده برای ارسال مطالب در اختیار شماست.

 

انتصابات:

بعد از رأی اعتماد مجلس به کابینه یازدهم و تودیع و معارفه های وزرا، سطح بعدی جابجایی ها، معاونین و مدیران کل حوزه وزارتی بود. با تغییر عالی ترین پست هر وزارتخانه و سازمان، مدیران کل روابط عمومی ها جزو اولین جابجایی ها در هر سازمانی هستند که وزیر یا رییس سازمان سعی می کند ترکیب تیم رسانه ای خود را منطبق با سلیقه خود انتخاب نماید. انتصاب مدیران روابط عمومی در وزارتخانه ها در هفته گذشته هم ادامه یافت و بعد از این هم باید منتظر تغییر در روابط عمومی سازمان های دولتی بود.

مهدخت بروجردی از سوی سرپرست وزارت علوم به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم منصوب شد.

 

علیرضا ناصری مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی شد

 

طی حکمی از سوی سعید اوحدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت، حجت‌الاسلام مهدی شهسواری به سمت مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت منصوب شد.

 

حمید رضا کفاش معاون تالیف، تولید مواد و رسانه‌های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به عنوان سرپرست روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

 

اخبار روابط عمومی:

 

اولین جلسه هم‌اندیشی کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با حضور مدیران ادارات روابط‌عمومی و آموزش بانک‌ها و بیمه‌ها و به میزبانی روابط‌عمومی بانک صادرات برگزار شد. / اینجا

 

محمد خجسته‌نیا، مدیر پایگاه کاوشگران روابط عمومی از ارائه فهرستی بر اساس نظر مشورتی فعالان روابط عمومی کشور به دولت خبر داد که در آن برای تصدی مدیریت روابط عمومی هریک از وزارتخانه‌های دولت روحانی حداقل ۳ نفر معرفی شده‌اند. / اینجا

 

تازه های نشر/ نشریات

 

شماره ۴۰ ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد / اینجا

 

شماره ۲۹ فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی ویژه پانزدهمین سالگرد ارتحال دکتر حمید نطقی در ۵۲ صفحه رنگی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافت. اینجا/ دانلود نشریه

 

گفتگوی شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) با دکتر احمد یحیایی ایله ای نویسنده “کتاب استانداردهای روابط‌عمومی” اینجا / لینک خبر انتشار کتاب در ایسنا

 

شنیده ها:

هر چند روی هیچ سایت خبری این انتصاب دیده نشد اما شنیده شده است خانم دکتر صدیقه ببران به عنوان مدیر گروه جدید علوم ارتباطات دانشگاه واحد تهران مرکز منصوب شده اند.

 

افتخارات:
روابط عمومی ثبت احوال هرمزگان موفق به کسب رتبه نخست در بین روابط عمومی‌ها ثبت احوال کشور شد. /اینجا

 

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
روابط عمومی در هفته ای که گذشت (۲)
نوشتهٔ پیشین
تنها فرصت تلاش و برنامه ریزی آینده است

نوشته‌های مرتبط

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


7 + دو =

فهرست