روزت مبارک همکار خوب من در روابط عمومی

وقتی همه آرام روی صندلی هایشان به چیزی جز برنامه ها توجهی ندارند، قلب توست که با سرعتی مضاعف در سینه می تپد و نگران لحظه لحظه اجرای برنامه هستی. و وقتی همه در حال ترک محل برگزاری برنامه هستند، این تو هستی که در ذهنت نقاط ضعف را یادآوری می کنی و بعد از همه تلاش ها نگران کارت زرد مدیر. این تو هستی که باید محل برنامه را به حالت اول برگردانی و … .

 

وقتی همه همکاران مشغول کارهای روزمره هستند، این تو هستی که باید نبض سازمان را در دست داشته باشی و برای همه سؤالاتی که خبرنگاران یا مشتریان سازمان از تو دارند، پاسخی داشته باشی.

 

وقتی مخاطبین هر صبح به وب سایت سازمانت سر می زنند این تو هستی که باید اخبار و عکس ها و مطالب را بدون غلط به روز کرده باشی.

 

وقتی مسئولیت نشریه سازمان به صورت پیش فرض بر عهده تو گذاشته می شود و محتوای آن را گردآوری می کنی تنها تو هستی که دغدغه کامل و صحیح بودن همه کلمات و جملات و متناسب بودن عکس و طرح ها را در دل داری.

 

وقتی درخواستی از سوی خبرنگار و رسانه ای مطرح می شود این تو هستی که با نرمش و انعطاف باید مسئولین را به خبرنگاران نزدیک کنی و با ایجاد اعتماد، طرفین را به یکدیگر نزدیک کنی.

 

وقتی هر صبح که به سمت محل کار در حرکتی و از کنار دکه روزنامه فروشی ها می گذری، این تو هستی که در فکر بولتن روزانه ات می افتی و استرس داری که هیچ خبری از قلم نیفتد.

 

و هزار کار دیگر که در چارچوب فعالیت های سازمانی جای نمی گیرد و به دوش تو گذاشته می شود.

 

روزت مبارک همکار خوب من در روابط عمومی

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
ایده های تبلیغاتی ۲۳/ تبلیغ دوربین های پاناسونیک
نوشتهٔ پیشین
رشته کارشناسی روابط عمومی الکترونیک مجوز گرفت

نوشته‌های مرتبط

۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سيد هادي كسايي زاده/ خبرنگار مهر
    27 اردیبهشت 1391 10:03 ق.ظ

    سلام
    من هم رزو روابط عمومی را به شما تبریک عرض می کنم
    همیشه شما را به عنوان یک الگو در ارتباط با رسانه برای دوستان مثال می زنم
    از دوستی با شما خرسندم

    پاسخ
  • تقارن دو روز بزرگ ارتباطات و میراث فرهنگی درقالب هفته ارتباطات و میراث فرهنگی را به فال نیک گرفته وامید است به مدد علم ارتباطات و تکنلوژی های ارتباطی همگام با شعار سال ۲۰۰۹ ” سال میراث و علم ” در راستای حفظ و بقای میراث فرهنگی ملموس و معنوی و شناساندن تمدن عظیم فرهنگی خود در جامعه و در سطح جهانی باشیم

    پاسخ
  • سلام تبریک میگم.

    پاسخ
  • هرچند دیر اما تبریک:)

    پاسخ
  • محمد رضا هدایتی
    31 اردیبهشت 1391 9:03 ق.ظ

    سلام
    واین تو هستی (روابط عمومی ) که سنگ همه را به سینه می زنی ولی نمی دانم چرا بعضی به روابط عمومی سنگ می زنند .اگر دانستی به من هم بگو شاید جنس مهربانیم را عوض کنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


8 − = دو

فهرست