اطلاع رسانی با پیام کوتاه تا لحظه آخر

پیامک تا آخرین نفسمدتی هست برای اطلاع رسانی برخی رویدادها و برنامه ها به خبرنگاران، مدیران و همکاران از یک شماره و ارسال گروهی پیام کوتاه استفاده می کنیم. به خبرنگاران برای اطلاع رسانی و یادآوری زمان برگزاری نشست های خبری یا ارسال خبری که روی فاکس آن ها فرستاده شده، به مدیران برای اطلاع رسانی آخرین اتفاقات، انتصابات و اخبار سازمان، و …
به این ترتیب که برای سطوح مختلف سازمان ( معاونین، مدیران کل ستادی، مدیران کل استانی، معاونین استان‌ها، روابط عمومی‌ها و …)، برای خبرنگاران و طیف‌های دیگه‌ای از مخاطبان سازمان گروه‌های مستقل ایجاد کردیم و به فراخور پیام، گروه مورد نظر رو انتخاب می کنیم و اس ام اس رو برای ایشان ارسال می کنیم.
دیروز صبح همایشی داشتیم  که از پیش کارت دعوت و اس ام اس ارسال کرده بودیم. اما در یک اتفاق پیش بینی نشده، تعداد زیادی از مدیران سازمان در برنامه حضور نداشتند، بعد متوجه شدیم که کارت دعوت ها به دست مدیران نرسیده بود و به تصور اینکه مثل همیشه که همایش ها عصرها برگزار می شد، مدیران هم با همین ذهنیت در برنامه حضور پیدا نکرده بودند. از طرف دیگه مدیران هم در فهرست گیرندگان پیام کوتاه برنامه نبودند. در صورتی که در ارسال آخرین اس ام اس هم دقت کرده بودیم مطمئنا همه میهمانان در همایش حضور پیدا می کردند.
تلفن همراه به عنوان نزدیک ترین و در دسترس ترین وسیله ارتباطی نقش مهمی در خبردهی و خبرگیری پیدا کرده و فراموش نکنیم اطلاع رسانی با پیام کوتاه تا آخرین لحظه می تونه مؤثرترین روش و سریع ترین شیوه اطمینان از رسیدن پیام باشه. “البته اگه چشم بسته به مخابرات ایمان داشته باشیم که همه پیام ها با موفقیت ارسال می‌شن”

نویسنده:

تاریخ:

دسته بندی:

تجربه های کوچک
نوشتهٔ بعدی
دکتر عاملی استادپیشگام روابط‌ عمومی‌الکترونیک شناخته شد
نوشتهٔ پیشین
سخنرانی دکتر فاطمی در اولین جلسه انجمن روابط عمومی در سال ۸۷

نوشته‌های مرتبط

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


− 4 = سه

فهرست