تکرار پایش خبر بعد از ۱۵ روز!!

معمولا روابط عمومی ها برای اطلاع از اینکه خبر ارسالی شان به خبرگزاری ها به چه نحوی انعکاس پیدا کرده، ساعتی بعد از ارسال خبر یا فردای آن روز، تیتر یا کلید واژه های خبر خودشان را در گوگل یا در موتور جستجوی وب سایت های خبری سرچ می کنند.

نتایج هر چه باشد در آمار اخبار منتشر شده روابط عمومی ثبت می شوند و پرونده آن خبر بسته می شود.

اما بد نیست این روش را امتحان کنید. همان تیتر یا کلید واژه خبری را ۱۵ یا ۲۰ روز بعد تر مجدد جستجو کنید. این بار وبلاگ ها و یا سایت های دیگری که تخصصی در حوزه کاری شما فعالیت می کنند،‌ خبر شما را منتشر کرده اند.

اینجا قصد تأکید بر رعایت منبع خبر را ندارم که آیا خبرهای بعدی به منبع اشاره داشته اند یا نه، فقط یادآوری می کنم که خبر بعد از انتشار در وب سایت ها و یا مطبوعات، حیات خود را از دست نمی دهد و همچنان زنده است، به سایت ها یا بلاگ های تخصصی پای می گذراند، بر آنها شرح و حاشیه نوشته می شود و با ظاهری دیگر بازنشر می شوند.

  • این نتایج جدید را در نرم افزار بایگانی خبر روابط عمومی وارد می کنیم.
  • بعضی از حاشیه ها و شرح هایی که بر خبر می نشیند سوژه هایی است برای روابط عمومی که از زاویه ای جدیدتر خبر بعدی را تنظیم کند.
  • رسانه هایی که خبر را منتشر کرده اند را به فهرست ایمیل ها یا اس ام اس های خبری اضافه کنیم تا آنها هم در انتشار خبر روابط عمومی در کنارمان باشند.

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
استفاده از bluetooth Sender در روابط عمومی
نوشتهٔ پیشین
کامنت ها و نظراتی که می آیند

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


+ چهار = 8

فهرست