به عکاس روابط عمومی توصیه می شود!!!

در برنامه ها، جلسات و همایش ها، از مسئولین سازمان و شخصیت هایی که دیر یا زود از آنها خبری تهیه و منتشر می کنیم، عکس های بسته گرفته شود تا در وقت نیاز در گوگل به دنبال عکس آنها نباشیم!!.

 

هنگام گرفتن عکس دقت شود که کادر درستی را برای عکس انتخاب کنیم تا برای استفاده از عکس ها در وب سایت و موارد چاپی، کمتر دست به دامن فتوشاپ شویم!!. (مثل کراپ کردن پارچ و لیوان و ظرف های میوه روی میز! یا قاب عکسی که در بالای عکس به صورت نصفه افتاده!)

 

حضور عکاس در یک برنامه برای گرفتن عکس است نه صرفا حضور نمایشی، از سوژه ها و افراد حاضر در برنامه ها، با زوایای مختلف عکاسی شود که در انتخاب عکس ها محدودیت نداشته باشیم.

 

به مات و واضح بودن (فلو و فوکوس) عکس ها دقت زیادی شود، بعد از گرفتن هر عکس، دوربین دیجیتال امکان نمایش و بزرگنمایی عکس ها را می دهد، مات و واضح بودن هر عکس را کنترل کند.

 

عکاس نباید خجالتی باشد، قرار گرفتن در نقاطی که عکس بهتری از سوژه به دست می آید برای عکاس خجالت آور نیست.

 

در کادر تصویربردار برنامه وارد نشود و یا همین طور تصویر بردار هم در کادر عکاس داخل نشود. این به هماهنگی قبلی و همیشگی عکاس و تصویربردار نیازدارد.

 

بعد از گرفتن عکس ها، گالری تصاویر سایت و همین طور بانک عکس روابط عمومی را به روز کند، از بین عکس های جدید، عکس های مدیران را در گالری تصاویر سایت و درایو اشتراکی روابط عمومی، به روز کند و به تعداد آنها اضافه کند.

 

برای دوربین حتما باطری یدک شارژ شده و کارت حافظه خالی یدک همراه داشته باشد تا در صورت خالی شدن شارژ یا پر شدن حافظه سرگردان نشود.

 

حاشیه های برنامه می تواند عکس هایی داشته باشد که از عکس های رسمی بهتر باشد، برنامه را فقط برنامه رسمی تصور نکند و از حواشی و نشست و برخاست افراد هم عکاسی شود.

 

قبل از شروع به عکاسی، سایز پیش فرض دوربین را کنترل کند، عکس های با حجم بسیار بالا و همین طور پایین ترین حجم دوربین مناسب نیستند. حجم متوسط برای همه موارد قابل استفاده عکس، پاسخگو است.

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
کامنت ها و نظراتی که می آیند
نوشتهٔ پیشین
مراقبت از ارتباط

نوشته‌های مرتبط

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


4 + = نُه

فهرست