شهرت در چند ثانیه


“استفانی گوردون” برای دیدار با والدینش سوار هواپیما شده بود تا به “پالم بیچ” برود. خلبان  در بین راه به مسافران گفت که آنها می‌توانند در مسیر راه شاهد آخرین پرواز شاتل فضایی “اندیور” باشند. با این همه، استفانی اصلا حدسش را نمی‌زد که بختی برای به تصویر کشیدن این صحنه تاریخی داشته باشد. در مسیر راه، همین که اندیور قابل مشاهده شد، گوردن آی‌فون‌اش را برداشت و چند عکس و یک ویدئوی کوتاه از لحظه ای که شاتل اندیور از میان ابرها به فضا می رود گرفت. وقتی روی زمین فرود آمدند، او عکس‌ها را پست کرد تا ۱۸۰۰ دنبال‌کننده او در توییتر بتوانند آنها را ببینند.

اما چند ساعت بعد، خبرگزاری‌هایی ABC، BBC و CNBC با او تماس گرفتند و یک هزار نفر او را در توییتر دنبال کردند، طوری که مجبور شد، سیستم آگاه‌سازی آی‌فون را که از وجود دنبال‌کننده‌ها مطلع می‌کرد، خاموش کند، تا شارژ باطری آی‌فون‌اش خالی نشود! استفانی که دنبال‌کننده‌های محدودی داشت و بیشتر در مورد ورزش توییت می‌کرد، انتظار نداشت که اینقدر مشهور شود. البته افراد دیگر هم در هواپیما، از صحنه عکس گرفته بودند، اما تنها همین زن ۳۳ ساله که شغلش برنامه‌ریزی مراسم است، عکس‌ها را به توییتر فرستاده بود.

گوردون که در پی به دست آوردن کار جدیدی است، از شانس خود استفاده کرده است و رزومه خود را هم توییت کرده است، شاید یکی از دنبال‌کننده‌های جدیدش، فرصتی برای کاری تازه به او بدهد. استفانی می‌گوید: “تماشای آخرین پرواز شاتل اندیور الهام‌بخش است و تماشای این صحنه از زاویه‌ای متفاوت، جالب است.”

مطلب فوق از ایمیل های رسیده دوستان است.

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
مقایسه دو مدیر روابط عمومی
نوشتهٔ پیشین
آرشیو یکهزار کلمه ای؛ عصای دست خبرنگار و روابط عمومی

نوشته‌های مرتبط

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • چه شروع قشنگی ! هرچند به اصل موضوع ربطی نداشت اما باعث شد مطلب رو بخونم کی میشه ما هم ایجوری گزارش یه خبر رو بدیم؟

    پاسخ
  • خیلی خیلی قشنگ بودمنم ارزو دارم اینطوری بشه برای من یه روزی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


9 × هفت =

فهرست