خبرنگار فعال و تأثیر آن بر کارکرد رسانه ای روابط عمومی

یکی از خبرنگاران حوزه فعالیت سازمان ما، بسیار فعال و پیگیر بود. حسن پیگیری و تلاش زیاد این خبرنگار به تحرک واداشتن ما بود برای پاسخگویی به سوالات وی. مدتی بود که از این خبرنگار، اطلاعی نداشتیم و ارتباط زیادی با روابط عمومی برقرار نمی کرد. همین عدم ارتباط خبرنگار یاد شده، تأثیر زیادی داشت بر افت فعالیت رسانه ای روابط عمومی. برای احوال پرسی که ارتباط گرفتم، گفت حوزه دیگری را هم در خبرگزاری به وظایف کاری اش اضافه کرده اند و حسابی مشغول و گرفتار شده.
حضور خبرنگارانی که در خصوص فعالیت سازمان ها اطلاعات خوبی داشته باشند و نقاط و ضعف آنها را بشناسند برای روابط عمومی ها نعمت بزرگی است، چرا که هیچ وقت سایت آنها خالی از مطلب جدید نخواهد بود.

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
آگهی های کپی شده و بی محتوا
نوشتهٔ پیشین
خبرنویسی در روابط عمومی/ چهار بلوک خبرنویسی؛ بخش دوم

نوشته‌های مرتبط

۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام
    با توجه به شغلم و رشته تحصیلی ام خیلی علاقه دارم با وب شما ارتباط داشته باشم و مطالبتون رو بخونم . اگه ممکنه تبادل لینک هم باشه بهتره .

    پاسخ
  • سلام. سال نو مبارک. وب خوبی دارید. خوشحالم که با آن آشنا شدم. باز هم سر می زنم.

    پاسخ
  • 🙂 ممنونم آقای حق وردی. البته امسال برای وبلاگم برنامه ریزی خاصی ندارم. اون ایده ها مربوط به سال پیش بود. ممنون که سر زدید

    پاسخ
  • روابط عمومی از آن دست مشاغلی است که در آن کار برای انجام دادن بسیار زیاد و بسیار کم است. منظورم از بسیار زیاد و کم این است که اگر PR Man یا همان کارگزار روابط عمومی بخواهد برای سازمان خودش کسب آبرو و احترام کند و یا به عبارت دیگر تنویر افکار عمومی و مثبت جلوه دادن فعالیت های سازمان متبوعش را در دستور کار داشته باشد می تواند کارهای بسیاری انجام دهد. در صورتی که کارگزار روابط عمومی بخواهد کاری انجام ندهد یا به اصطلاح املای نانوشته بدون غلطی را تحویل بدهد، راه برای او باز است.
    چرا که در روابط عمومی و بالاخص روابط عمومی سنتی، راه برای سنجش میزان اثر گزاری روابط عمومی بسیار محدود است.
    تنها کسانی که می توانند این خلا را پر کنند رسانه ها و بالاخص خبرنگاران هستند. آنها می توانند روابط عمومی ها را به کار وادارند.
    من معتقدم توان کاری و روحیه پیشرفت و سازمان مساعد می تواند برای یک کارگزار روابط عمومی عامل تحرک خوبی باشد.
    همچنین اعتقاد راسخ من این است که وجدان اجتماعی بایستی همچون خونی در رگ های سازمان جاری شود تا سازمان بتواند با مسائل پیش رو به درستی دست و پنجه نرم کند.

    پاسخ
  • سلام
    آقای حق وردی
    از مطالب وب سایتتان بهره می برم امیدوارم همیشه موفق و پویا باشید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


هشت + 4 =

فهرست