موبایلتون رو می تونم داشته باشم؟

 

یکی از بدترین شرایطی که یک روابط عمومی ممکن است در آن قرار بگیرد، زمانی است که در یک مصاحبه خود روابط عمومی آن را برای خبرنگار هماهنگ کرده، همان خبرنگار از مصاحبه شونده بخواهد شماره موبایلش را به او بدهد.

اما چند سؤال:

 

مگر همین روابط عمومی هماهنگ کننده مصاحبه نبود و دسترسی شما (خبرنگار) به سازمان توسط این روابط عمومی ساده تر نشد؟

مگر در هنگام درخواست آمار و اطلاعات از سازمان به همین روابط عمومی مراجعه نمی کنید؟

مگر تماس های شما با روابط عمومی بی پاسخ مانده؟

مگر همین روابط عمومی، اخبار سازمان را به شکل های مختلف مسیج و ایمیل و فاکس به دست شما نمی رساند؟

ایجاد فضایی که روابط عمومی احساس کند علی رغم همکاری، در حال نادیده گرفتن است، آینده همکاری بین خبرنگاران و روابط عمومی ها را مکدر می کند.

انگیزه هر روابط عمومی در ایجاد یک ارتباط ساده و هماهنگی برای تهیه خبر، صرفا تسهیل کار خبرنگاران است، اما تصور عام خبرنگاران از روابط عمومی، مانعی است که می توان از آن عبور کرد.

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
به خبرنگار بگو به من زنگ بزنه
نوشتهٔ پیشین
چند نکته از نحوه ارائه مطلب اوباما در سازمان ملل

نوشته‌های مرتبط

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • با سلام خدمت آقای حق وردی
    یکی از وظایف و کارکردهای حرفه روزنامه نگاری و روابط عمومی کسب خبر ، تولید خبر و انتشار خبر می باشد . متاسفانه یا خوشبختانه ورود نیروهای جوان و تازه وارد به مشاغل کسب و کار و عجله آنها برای رسیدن به اهداف بدون در نظر گرفتن محدودیتها و التزامات قانونی ، آنها را مانند شخص پیاده ای کرده که بجای استفاده از پل عابر در بزرگراه ، جهت زودتر رسیدن به مقصد از روی موانع وسط خیابان میپرند و باعث خطر برای خود و خودروهای در حال عبور می شوند . در بعضی از موارد استفاده از جملات و رفتاری که نشانگر اشتیاق خبرنگار جهت ارتباط مستقیم با شخص مصاحبه شونده را دارد ، این رفتار باعث بروز مشکلات و ایجاد ذهنیت خواهد شد و ارتباط دوسویه را دچار خدشه خواهد کرد . البته اخلاق حرفه ای همانطور که اجازه دور زدن یکدیگر را نمی دهد ، هرشخص و یا سازمانی را موظف میکند تا در چهارچو ب شغلی خود پاسخگو مراجعین نیز باشد .
    ۰۳/۰۸/۱۳۹۱

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


چهار × 9 =

فهرست