کتاب “روابط عمومی دولتی” منتشر شد

PR_govکتاب روابط عمومی دولتی نوشته مهدی باقریان، هادی کمرئی و محد حمدان بن حاجی عدنان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.

 

این کتاب در دو بخش و هشت فصل تدوین شده و بر حرفه روابط عمومی در دولت و توسعه و اهمیت تاریخی آن در ایران متمرکز است. عوامل مؤثر در رشد آن و عناصر تشکیل‌دهنده‌اش مورد بحث قرار می‌گیرد؛ عوامل عمومی که سبب تقویت حرفه روابط عمومی در دولت می‌شود، در نظر گرفته می‌شود.

 

در واقع، کتاب استدلال می‌کند که هر مدنیت و دولتی اگر قرار است شکل بگیرد و استمرار یابد، ملزم است که از همان ابتدا «روابط عمومی» را معمول سازد. اگر بخواهیم روابط عمومی مؤثر و کارآمد باشد، باید در محدوده محیطی خودش اجرا گردد. به علاوه، هر تماسی که با ملل خارج از خود دارد، به خصوص کشورهایی که ارتباط بیشتری وجود دارد، تأثیرگذار است. سیر سریع جهانی شدن نیز بر حرفه روابط عمومی دولتی بسیار مؤثر است. مطمئناً با سیر سریع جهانی شدن، حرفه روابط عمومی به میزان فزاینده‌ای، دشوار و هیجان‌انگیز می‌شود.

 

روابط عمومی دولتی/ تالیف مهدی باقریان، هادی کمرئی، محد حمدان بن حاجی عدنان /ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول زمستان ۱۳۹۳/قطع وزیری/قیمت:۲۵ هزار تومان/۴۲۴ صفحه

 

فهرست فصل ها و عناوین

نویسنده:

تاریخ:

دسته بندی:

همسايه‌ها
نوشتهٔ بعدی
دعوت به بازی؛ کوله پشتی سال ۹۳
نوشتهٔ پیشین
تنها روابط عمومی حرفه ای می تواند موجب رونق کسب و کار شود

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


نُه × 2 =

فهرست