ساخت سازه‌ای نمایشگاهی در قواره یک به یک

سازه ی هشدار دهنده خودروهای پلیس راهنمایی و رانندگی یا تصویر “دیوید بکهام” (چاپ روی کارتن پلاست) را در حال تبلیغ روغن موتور کاسترول، به خاطر دارید؟ این خودروها و آدمک های بکهام در قواره یک به یک (اصلی) تولید شدند و برای هشدار به راننده‌ ها در کنار جاده های بین شهری و همچنین تبلیغ روغن موتور یاد شده در تعویض روغنی ها مستقر شدند.
تصمیم گرفتیم برای اطراف سن برنامه ای، دو سازه، مشابه سازه خودروی پلیس راهنمایی و رانندگی تهیه کنیم. اما نوع سازه، قیمت و از همه مهمتر زمان تهیه این سازه خیلی مهم بود. طی مشورت با تعدادی از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه‌ها، پیشنهاداتی رسید و نهایتا روی اجرایی ترین طرح های رسیده تصمیم نهایی را گرفتیم. چاپ روی بنر لیبل (پشت چسب دار) و چسباندن آن روی پلاستیک پلی کربنات که در اندازه مطلوب ما ( ۵ و نیم متر در ۲ و نیم متر) و جنس موجود در بازار بود. برای مهار سازه هم از پایه های آهنی که در آهنگری تهیه شد استفاده کردیم. با توجه به زمان کم، کار مناسبی شد. نقطه ضعف کار نداشتن عکس خوب از خودروی مورد نظر بود. به هر حال در جای خود، این تجربه هم مفید و ارزشمند بود.

نویسنده:

تاریخ:

دسته بندی:

تجربه های کوچک
نوشتهٔ بعدی
ایده های تبلیغاتی ۳؛ یک بانک هندی وام تحصیلی می دهد
نوشتهٔ پیشین
ایده های تبلیغاتی ۲/ دعوت به صرفه جویی در مصرف کاغذ

نوشته‌های مرتبط

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام خسته نباشید دوست عزیز اگر لطف کنید یک سری از مطالب ناب و تجربیات خود را در ارتباط با روابط عمومی در وبتان بیاورید ممنون می شوم . سری به وب ما بزنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


پنج × 8 =

فهرست