رشته کارشناسی روابط عمومی الکترونیک مجوز گرفت

دیروز بود که دکتر ضیایی پرور در جی تاک و فیس بووووووک و گوگل پلاس این لینک را share کرد و از صدور مجوز برای رشته کارشناسی روابط عمومی الکترونیک خبر داد.

 

امروز در هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک، دکتر محمد سلطانی فر خبر خوبی داد. او گفت: روز گذشته یعنی یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۱ رشته کارشناسی روابط عمومی الکترونیک در دانشگاه جامع علمی و کاربردی مجوز گرفته است و از مهر ماه ۱۳۹۱ این رشته در برخی واحد های این دانشگاه از جمله واحد ۴۱ این دانشگاه در تهران که مدیریت آن هم بر عهده دکتر سلطانی فر است دانشجو می پذیرد.

 

این خبر خوبی برای جامعه روابط عمومی ایران به شمار می رود. کاری که دکتر جاسبی بعد از چند سال وعده و وعید و قول در این همایش نتوانست انجام دهد دکتر سلطانی فر به تنهایی انجام داد . من اطلاع دارم که پیشنهاد دهنده این رشته خود دکتر سلطانی فر بوده و ایشان شخصا در جلسه ای که در دانشگاه جامع برگزار شده حضور پیدا کرده و از این طرح با چنگ و دندان دفاع کرده است. به نظر می رسد اکنون برای راه اندازی کارشناسی ارشد این رشته نیز یک همت دیگر لازم است که حتم دارم این کار نیز به زودی زود، به دست ایشان انجام خواهد شد

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
روزت مبارک همکار خوب من در روابط عمومی
نوشتهٔ پیشین
درس برای کار یا درس برای درس؟

نوشته‌های مرتبط

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • خبر خوشی برای دانشجویان روابط عمومی بود .
    اطلاعی دارید که در سایر شهرستانها نیز دانشجو خواهد پزیرفت مثلا :ارومیه که دانشجوی کارشناسی زیادی فارغ التحصیل شده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


دو + = 9

فهرست