بزرگداشت دکتر علی‌اکبر فرهنگی ۱۲ اسفند برگزار می‌شود

farhangiانجمن روابط عمومی با همکاری تعدادی از نهادها و سازمان‌های مرتبط در نظر دارد ۱۲ اسفند‌ماه  آیین تجلیل از استاد دکتر علی‌اکبر فرهنگی، چهره‌ی ماندگار و پدر مدیریت رسانه کشور را برگزار کند.

 

محمود اسعدی عضو کمیته ارتباطات کمیسیون یونسکو با اعلام این خبر گفت: مراسم بزرگداشت دکتر علی‌اکبر فرهنگی روز دوشنبه ۱۲ اسفند با حضور مسئولان و چهره‌های حوزه‌های فرهنگ و رسانه کشور در کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: دکتر فرهنگی که در سال ۸۵ به عنوان چهره ماندگار حوزه مدیریت معرفی شد، دارای آثار متنوعی در حوزه مدیریت رسانه، ارتباطات و روابط انسانی است. اما خبر دیگری که در کنار این مراسم بزرگذاشت،‌ باید به آن اشاره کنم، تشکیل بنیاد دکتر فرهنگی است. این بنیاد با کمک برخی از دفاتر و سازمان‌های بین‌المللی مانند یونسکو، سازمان ملل متحد، دانشگاه‌های تهران، پردیس البرز و برخی نهادهای رسانه‌ای تشکیل خواهد شد. هدف از تشکیل این بنیاد هم تقویت بحث‌های هویت رسانه و ارتباطات از منظر بین‌المللی است.

 

اسعدی گفت: مراسم بزرگداشت دکتر فرهنگی روز دوشنبه ۱۲ اسفند از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در ساختمان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

 

علی ‌اکبر فرهنگی یکی از چهره‌های ماندگار کشور، متولد سال ۱۳۲۱ در طالقان است. فوق دکترای ارتباطات سازمانی از آمریکا، دکترای ارتباطات از دانشکده ارتباطات دانشگاه اوهایو در آمریکا و دکترای مدیریت از مدرسه علوم رفتاری کاربردی و رهبری آموزشی، مدارک دکتری این چهره ماندگار هستند که علاوه بر مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، در کارنامه دارد.

 

«تکنولوژی و تکامل فرهنگی»، «ارتباطات انسانی»، «ترجمه منتخبی از اشعار اوکتاویو پاز» و … برخی از آثار فرهنگی هستند.

 

منبع

نویسنده:

تاریخ:

نوشتهٔ بعدی
نود و یکمین شماره «ماهنامه روابط عمومی» منتشر شد
نوشتهٔ پیشین
استخدام دو خبرنگار

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید


5 − = یک

فهرست